Monday, June 26, 2006

Toto Cayo's blog

Amo gali dya ang bag-o nga blogpage parte kay Toto Cayo: http://totocayo.awardspace.com/. Amo dya ang bata nga taga Mapatag, Hamtic, Antique nga may sakit sa dughan (may buho ang ana nga heart) nga gindara sa Phil Heart Center for Asia para maoperahan. Karolooy ang ana nga sitwasyon sa halos tanan nga aspeto (physical, medical, institutional, financial) pero ang mayad nga nakita ko rugya amo ang pag-ugyon kang mga tawo para mabuligan sanda. Kung ang pagburuligay kang mga tawo sa duro duro nga aspeto kang kaso nga dya ma-doble kag ma-triple ukon sobra pa, para masolbar ang mga lain lain nga problema kang atun nasyon, siguro makita ta nga may pag-asa pa man gid ang Pilipinas nga makabutwa.

1 comment:

Anonymous said...

Nang JIgz,
thanks for the visit sa akon rarely updated blog. wara ako it time pirmi amo ra nga indi ako maka sulat bisan gamay lang sa akon blog. but anyways, salamat gid sa imo nga suhestyon, garing hay indi ko ma view ang pictures kay broken links rugya sa KSA. maan ko lang dya sa mga wara it pinsar kag wara it utok nga mga arabo... daw halos tanan nga mga website sagwa kang anda nga nasyon anda nga gina block... nami man daad kon ma view ko...

ti padayon lang ta i sa pagpangabudlay... daad kon may get together ang iri sa Antique kag matabuan nga bakasyon ako, basi pa lang bay nga maka attend man ako...

massalam!