Wednesday, September 05, 2007

para sa kinaray-a.com

sangka tuig run gid man ang nagligad
halin kang ako nag-intra rugya
kag kaduro run katama ang nagkaratabu
kaduro man ang akun nakilala nga mga myembro

nadumduman ko kang una ako nagbukas kadya
nabasahan ko sa anunsyo kang sangka kasimanwa
wara ako nag-duha-duha nga nagsulud kag magrehistro
may kakunyag gid nga maka-intra kang website nga para sa antikenyo

sa mga binulan nga nag-agi, nasadyahan ako nga makakilala
sa forum, chatroom, gallery, literature, kag sa komentarya
bataun, mal-am, amigo, amiga, parente, suun, may asuwang pa
rugyan ang kakunyag kang kada isara
nga makapangilala, kag makabulig sa atun banwa
bisan kung kaisa may masugata kita nga mga masabad
wara sa kalingkingan ria kung si juzzme pa

duro nga inspirasyon ang natugro kang site nga dya
kanakun kag man-an ko sa tanan nga myembro rugya
pasalamat gid kay admin fridy kag ang ana mga ideya
kag syempre kay anne kag ang mga nagapalangga ka na
ang manami nga limog ni mark, dante, sam, bernie kag iban pa
ang mga pa ino-ino ni nay nenen kag lolo rogerm nga mga magurang ta
nakabatyag man ta kang tuud-tuud nga pagharakhak sa mga istorya ni badong
kag nakaluha man ta sa mga sinulatan ni frances kag fritz parte sa paghigugma

duro nag-guruwa nga mga talento kabay magamit dya sa ikamayad ta
suportahan ta ang k.com pirme, kag hindi kita magkalipat
nga ang kada myembro rugya mga ka-pamilya
kag magtugro bulig, butang, oras kag kuarta

ayhan wara ko ma-sulat ang mga ngaran kang kada sara
nagapasalamat ako sa inyong mainit nga pagpalangga
hay bisan mas gurang takun sa kalabanan
may mas mal-am pa gihapon kanakun
kag mas duro pa gid ang mga bataun
pero sa kinaray-a.com nagahugpong kita
itib-ong ang kinaray-a, ang antique pa-uswagun ta.

No comments: