Tuesday, June 09, 2009

Bag-o

Buhay run nga wara ko nadugangan ang pagpost rugya. Nawili ako rugto sa main blog ko abi. May bag-o ako nga gindugang rugya - ang listahan kang mga blogs nga ginsulat sa kinaray-a ukon ginsulat kang mga taga-Antique ukon may roots halin sa Antique. Palihog lang tugrui ako kang links kang mga blogs nga ginsulat kang atun mga kasimanwa ukon ginsulat sa kinaray-a. Salamat gid.

Duro man daad ang mga manunulat halin sa atun. Nami dya kung magtiriripon bisan rugya lang sa internet. Hay duro man ang nag-aragto sa iban nga lugar, rugya sa blogosphere ukon sa mga social networking sites, makakirit-anay kita kag maka-imaw-imaw. Duro ang ginakahidlawan natun kag ang isara kadya amo ang fresh lumpia ubod nga himo ni Nang Tonya nga taga Hamtic.


1 comment:

Laya said...

Ti ginfollow ko ang blog mo ah. Hahaha durudugay dugay du gid man ako wara ka bati ukon kabasa ka Kinaray-a, nahidlaw ko ah. Dugay na ko diri sa Manila mu... Mayad daya hay may buru-basahon man ako nga Kinaray-a para indi ko malimtan ah. Salamat!