Tuesday, October 18, 2005

Mga nagakaratabo

Duro gid ang nagkaratabo rugya sa amun kabuhi sa Scotland. May mayad kag may hindi man mayad. Duro ang nasugata namun nga mga tawo, lain lain ang mga ugali. Ang hindi ko nagustuhan rugya amo ang pa-indis-indis kang kada sara, hasta nga lapakun nanda ang isigkatawo para lang makauna sanda sa kung ano man ria ang gusto nanda nga sanda ang nagapanguna. Ambay gani ah, hindi ko gid dya maintindihan. Ibutang ta run lang nga sa sobra kuarenta anyos ko nga edad (hi hi hi te nabuking gid ako) duro run na-agyan ko kag nalambot ko nga wara run takun ti oras magpa-indis-indis nga ria. Pero bisan halin pa kang una rugto sa SJA amo ria ang tudlo kang mga madre kanamun nga hindi kami mag-amo karia. Hay bukut ti nami dya nga ugali. Mas dapat pa laban ang pagpakita kang pagpalangga sa isigkatawo, kag pag-pangabuhi nga nagahirupay kag may kahadluk sa Gino-o. Amo lang dya ang puede makatugro kanatun kang kasadya sa adlaw-adlaw, pasalamat sa Gino-o sa mga grasya kag bugay nga ginatugro na adlaw-adlaw.

No comments: