Wednesday, November 02, 2005

Dapli kang igma

Hay feeling ko daw sa Antique lang ako kadya nga tag-irigma. Naga-uran-uran pa abi rugya. Nagabalon kami kada adlaw para sa amun igma. Ginaraha ko ang amun dapli sa gabii para madara sa sunod nga adlaw. Te ang dapli namun kadya ginsanlag nga baog, ginisa nga ginamos kag ginlaga nga okra. Kag kan-on syempre. Gusto ko daad himu-on nga hinanggup ang baog garing hay gintamad ako magdara kang kutsilyo para sa kamatis. Ang ginamos tana gingisa imaw kang baboy kag may chilli para makahang. Te ganahan kami kang kaun kag naubos ang balon namun nga kan-un. Ang ginamos (barrio fiesta) ginbakal ko kang sarang bulan rugto sa pinoy store sa edinburgh. Duro man ang pinoy foods rugto, kag nakabakal man kami kang smoked bangus, baog, mang tomas lechon sauce, polvoron kag duro pa gid.

No comments: