Monday, April 18, 2005

Ang amun pag-uli sa Antique-III

Tungud nga nakatipalo ako mga 2 ka adlaw antes magbyahe, naga-kiang-kiang ako. Nagpatawag kang manog-hilot nga taga-San Isidro St. kag ana ginhilot ang akon kahig. Pasalamat man ako nga nadura man ang sakit na kag naka-panaw run ako ka derecho kag wara ti problema. Makapagusto run ako ka panaw-panaw sa banwa. Pasalamat man ako nga ka-hulas lang magtawag kang manoghilot rugto kanatun. Ginsukot na ako kang 150 pesos.

Ang una nga panyapon namun pochero ukon lawas kang baka ang amun dapli. Te bisan gabii run nagbira man kami kang kaun. Umpisa pa lang nga adlaw pero daw hindi run namun mapunggan ang magkaun kang mga amo kadya hay nahidlaw man ta kang mga sabor nga rugto lang gid natun masaboran sa Antique. Manamit man magkitkit kang tul-an kang lawas. Ang paris kang pochero amo ang danggit nga ginpakas, kag ginprito. Naga-ragumo lang kun usangon.

No comments: