Wednesday, April 20, 2005

Haylayts kang amun pag-uli sa Antique-II

4. Ang pagkirita-ay kang SJA class 1980 - rugto sa Kanyugan Restaurant sa Dalipe. Sadya man kami bisan gamay lang ang nag-agto. Sadya hay nalipat kami ni Key kang Filipino time. Rugto tamun alas-5 hay amo dya ang gin-agreehan namun nga oras. Te naghulat tamun rugto sobra sangka oras antes nag-arabut ang mga klasmeyts ko. Pero sadya man wara man kami natak-an hulat hay nami man ang dekorasyon rugto sa sulud kang restawran.

Gin-imbitar man kami ni Anding and Norman sa Cindy's II para magpizza. Imaw man namun rugto sanday Ulai kag Lea S. Wara ka-abot si Bambi hay saku siguro. Nami man ang ambyens rugto sa Cindy's, kag ang kalidad kang pagkaun nanda mayad man.

1 comment:

Anonymous said...

baw nami gid nga makabasa kang karay-a. ti kuon mo gid i nga may magtalang sa blog mo, natalang gid ako kay nasapwan ko man ang imo nga lugar. tuod man no, kanami man magsulat sa pinsahe nga lenguahe naton, nadugangan pa gid ang akon nga kahidlaw sa Antique kay halos daw 9 years ron bala ako nga wara makauli sa Guinsang-an. Baw, nami gid daad nga makalangoy langoy sa baybay kag ma-enjoy ang presko nga hangin. Na hidlaw ron gid ako nga makahigop kang butong, maka kaon kang kalamayhati, kag suman.
padayona lang ang imo nga pagsulat sa kinaray-a. nay-i lang kay i-promote ta ang imo blog sa tanan nga mga katawhan. i-add ko dyang imo nga blog sa website namon.
mayad lang gid nga pag panikasog rugyan sa Thailand?
mangkot lang ko, si Lea S.--- S nga ang buot silingon ???--SUMANDE?
graduate man ako kang SAC-SJA gradeschool batch 1985 kang time nga nag-merge ang SAC kag SJA.
amo dya ang amon nga website: www.sac-sjagsbatch85.co.nr

bisita kaw lang.